torsdag 7 mars 2013

Åh vad jag längtar!

Idag har jag varit en sväng till Burlöv Center. Min främsta anledning var att hämta ut en "babybox" på barnens hus men de var tillfälligt slut...

En liten sväng i några andra affärer fick det också bli då, man kan ju inte komma hem tomhänt ;) Från HM blev det några amningslinnen, något jag led brist av när Stella kommit, man kan inte få för många helt enkelt...

Och sen blev det en overall till bebisen. Svårt att veta hur tjock som behövs men det kändes fel att köpa en vinteroverall från rean, den ska ju komma i april. Så det blev en tunnare variant från lindex new-born avdelning, jag tror det blir bra...

Just nu går tiden ganska långsamt, det är drygt en månad kvar till beräknad födsel och jag längtar så mycket efter vår nya lilla älskling. Det börjar bli svårt att hitta sköna ställningar att vila på. Det märks att bebisen har det trångt för och den påminner sin mamma direkt vid minsta ihopklämmning. Gärna med hårda buffar upp vid mina revben eller sparkar ut i sidan och ner mot höftbenet, vilket känns ganska obehagligt. Så om några veckor är du välkommen, så välkommen lilla vän. Dina första kläder är inköpta, tvättade och till och med strukna.

Avslutar med en magbild från idag, vecka 34+4❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar