onsdag 13 mars 2013

En månad kvar!

Idag är det en månad kvar, 13 april är det beräknad nedkomst för bebisen. Trots att man inte ska stirra sig blind på detta datum är det svårt att låta bli. Stella kom tre dagar innan BF så det är också ett riktmärke som jag förhåller mig starkt till. Dock är min gissning att bebisen kommer den 8:e april...

Smärtmässigt har jag det just nu jobbigt. Tycker jag ser ett mönster i veckointervall. Förra veckan sov jag gott och hade ganska gott med energi och kunde vara uppe ganska mycket. I måndags vände det dock och låg jag i stort på soffan hela dagen, lika så igår med undantag för lite tvätt och måltider. Sover jag dåligt är smärtgränsen lägre, jag har inte mycket marginaler och så är man inne i en nedåtgående spiral... Men bara en månad till att härda ut och sen den bästa belöningen av dem alla❤

Skönt är det i alla fall att den kalla blåsten dragit förbi. Den kalla temperaturen stör mig inte, våren kommer tids nog. Däremot blir jag väldigt glad av att solen är framme och det verkar lovande idag också. Nu ligger jag och Stella och myser i soffan innan dagis, strax dags för frukost. Önskar dig som läser en härlig dag.

/Frida.


2 kommentarer:

  1. Gullefrida, jag önskar jag kunde hjälpa dig så du slapp ditt onda. Du är en kämpe... kul du bloggar igen. kram ma

    SvaraRadera